Zatvori ikona
Prodaja vina
Prodaja vina
3.

Edukacija

Prodaja vina

Cilj svake proizvodnje je prezentacija i prodaja proizvoda na tržištu. Isti princip odnosi se i na vino. Cijeli prodajni proces uključuje pripremu prodajnog prostora (prostorija za degustaciju u sklopu vinarije) i samih boca, primanje kupaca, odnosno posjetitelja, prezentaciju cijele vinarije i svakog vina u ponudi (uz opis svih bitnih informacija o vinu), pripremu opreme za degustaciju (čaša) i konačno samu prodaju.

Komunikacija s posjetiteljima i njihov doček obavlja se profesionalno, ljubazno i uslužno. Općenito predstavljanje vinarije i upoznavanje s prostorijama može se obaviti već prilikom dolaska. Početna dobrodošlica i komunikacija ulijeva povjerenje u kvalitetu proizvodnje vina te povećavaju želju posjetitelja za degustiranjem svih vina.

Vinimob - detalj

Postoji i nekoliko osnovnih pravila za degustiranje vina. Vino mora biti odgovarajuće temperature, prostor neutralnog mirisa, čaša za degustaciju mora biti čista, bezbojna i prozirna, radi vizualnog dojma boje vina. Ako je za degustaciju predviđeno više vrsta vina, redoslijed treba prilagoditi od vina blažeg okusa prema onim jačeg. Zato se u pravilu redom degustiraju: bijela vina, ružičasta, crvena te na kraju pjenušci ili desertna vina.

Vinimob - detalj

Koje su temperature posluživanja za različite vrste vina?
Idealna temperatura za posluživanje pjenušaca je od 6–8°C, bijela vina od 8-12°C, ružičasta od 12-14°C, a za crvena (crna) vina od 14-18°C.

Osnovni pribor nije dovoljan za prezentaciju i profesionalno degustiranje vina. Za tu priliku često pravilo je posluživanje određene hrane (kao sredstva za čišćenje nepca), obično u obliku samoposlužnog dijela u prodajnom prostoru. Koriste se jednostavna predjela, koja se lako drže i jedu ubrusom, poput sira, svježeg voća, kruha i suhomesnatih proizvoda.

Vinimob - detalj

Stručno znanje i odlično poznavanje ponuđenih vina neophodno je prilikom posluživanja potencijalnih kupaca. Sva osjetila, vid, njuh, okus, sluh (mjehurići kod pjenušca na primjer) moraju prilikom degustacije biti zadovoljena, po mogućnosti oduševljena. Uz sve navedeno opravdano je očekivati uspješnu prodaju te novog vjernog kupca.

Vinimob

Kviz

Testirajte svoje znanje

Kako biste provjerili koliko ste dobro usvojili znanja o prodaji vina, riješite kviz i pokažite da ste upravo vi savršen kandidat za pomoćnog podrumara.

Odaberite opcije cijeline

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranice slažete se s uvjetima korištenja. Kliknite ovdje i saznajte više informacija.Zatvori